Модні підсумки 34-ого Українського Тижня Моди сезону осінь/зима 2014-15

14 березня, у Києві розпочався 34-й Ukrainian Fashion Week, в рамках якого українські дизайнери представили свої колекції сезону осінь-зима 2014-15.

В основному розкладі було заявлено 38 показів. Традиційно в рамках UFW була представлена арт-платформа. Цього разу тут візьмуть участь дизайнер Катя Березницька з проектом ARMS і художниця Алла Жімайло з експозицією аксесуарів RECASTING made in Ukraine.

Також в рамках Ukrainian Fashion Week відбудеться дискусія з приводу стану модного бізнесу в Україні “Дизайнери і баєри: стандарти партнерства” та семінар власника онлайн магазину Not Just a Label Стефана Сігала “Креативні рішення топ-менеджменту дизайнерського бренду”.

Під кураторством дизайнера Федора Возіанова відбудеться спеціальна експозиція Ukraine inspired, в рамках якої будуть представлені речі українських дизайнерів та аматорів, натхненні історичними подіями, що відбуваються в Україні.

Одеситка Лариса Лобанова розпочала осінньо-зимове дефіле з білих літніх суконь з перфорацією та гаптуванням. Далі пішов a la russe. Червоно-зелені тони, принти у вигляді церков, хустки на головах моделей та червоні щоки. Далі пішли костюми у піжамному стилі, чорні сукні з перфорацією, поп-арт принти, золоті образи, чорне, чорно-біле, червоне, трохи 20-х, трохи 50-х, дещо, схоже на матадора, знову a la russe. Закінчився показ образами з принтами “під російську берізку”. А от зимового у цій колек ції було хіба що хутряні хустки та рукавиці на моделях, вбраних в типові літні речі.

Олена Бурба. В її покази чорним був лише перший вихід. Він же був єдиним патріотичним за весь другий день Тижня моди. Відкривала показ модель у чорному світшоті, напис на якому закликав молитися за Україну. Пурпурово-синьо-смарагдова колекція дизайнерки у поєднанні з неоновими аксесуарами виглядає доволі життєрадісно. Яскраві авторські принти, коротенькі спіднички, шкіряний декор, чалма, прикраси, намальовані просто на тканині, асиметрія та волани – усе це разом було я скравим та видовищним.

Показ одного з найстаріших на теренах України ательє Земскової та Ворожбит продемонстрував добротну класику для жінок старшого віку. Теракотові відтінки, вільні силуети, занижена талія. Велюр, кашемір, шкіра, хутро. Експлуатація теми хутряних та шкіряних жилетів, які вже давно оголосили поза модою. З цікавинок показу – аксесуар, схожий чи то на хутряний комір, чи радше на ошийник.
 
Дизайнер Ірина Діль у своїй колекції вона заклала непогану ідею. Натуралістичні принти, спокійні приємні кольори від спокійного салатного до глибокого мохового зеленого. У крої речей естетика епохи королеви Вікторії. Великі коміри та манжети, широкі рукави, підкреслена жіночність. Тканини переважно шовкові та оксамитові, шкіра як важливий елемент зимової колекції, проте перфорована мережевим візерунком. Події у країні, каже дизайнерка, на її колекцію не вплинули аж ніяк.
 
Зовсім іншу ідею реалізувала Олена Даць. Хоча за силуетами і формами її колекція більше нагадувала епоху ар-деко: середня довжина або спідниць до підлоги, чалма, низька посадка талії, характерні для 20-30-х років минулого століття фасони пальт, суконь та костюмів, – заклала дизайнерка ідею українського відродження. Щоправда, читалося барокко лише у принтах та гаптуванні. Вигравала колекція за рахунок кольорових поєднань. Нюд із чорним та синій із бірюзою. Останнє поєднання, на думку модельєрки, буде хітом сезону.
 
Показ зубра української моди Олексія Залевського проходив під грифом надзвичайної таємниці. Навіть потрапити на нього можна було лише за спеціальними талонами. Пуста зала, жодного гостя, преса, яка втиснулася мало не в стіни. На подіумі грати. Образи моделей нагадують тюремний одяг. На смугастих футболках написл “Нафіг з пляжу”. Саундрек до показу переривають звуки пострілів. Моделі падають на підлогу. Сам Олексій Залевський каже, що є пророком, як більшість творчих людей. Тому задум колекції з’явився в нього набагато раніше, ніж розпочалися події. А вже перформенс – реакція на те, що зараз відбувається не лише в Україні, але й у світі. Своїм показом Залевський закликає людей замислитись.
Юлія Айсіна свою колекцію присвятила британській королеві Марії Антуанетті, яку, до речі, стратили під час французької революції.

Тож, на думку Айсіної, кожен має право вбачати в дефіле і певний символізм. На подіумі від французької монаршої особи були хіба що елементи зачісок. Сама колекція Айсіної, мовою молодіжного жаргону, була “не айс”. Враження коливалося від захвату довгими сукнями з надзвичайним сіро-червоно-чорним принтом до жахання плетеним “дещо” в широку смужку з грубим, теж плетеним, мереживом. Загальні відчуття від перегляду дивні.

Найцікавішою з погляду моди була колекція Христини Бобкової, у якій була змальована тема модної рибалки. Типові капелюхи, плащі, надзвичайно виразні й стильні чоботи і стилізовані комбінезони – усе це асоціюється із улюбленою справою чоловіків, рибалкою. Бобкова зізналася, колекція була готова уже в жовтні і спершу була представлена у Парижі. Але як данина подіям, дефіле відбувалося під цікаву музичну обробку державного гімну і викликало у глядачів посмішки.

Закритий показ невеличкої колекції представила Світлана Бевза. Дизайнерка, яка нині при надії і незабаром очікує на народження первістка, і темою своєї колекції зробила надію – на краще майбутнє для своєї країни. Вона представила одяг із жіночними силуетами без відверто підкресленої фігури, сукні та спідниці середньої довжини.

Дизайнер Олена Сереброва вирішила показати все сіро-антрацитовим. За словами дизайнерки, основні тренди її колекції металізовані нитки в тканинах, спортивний шик та класичні пальта у поєднанні із шкіряними жилетами.
Дизайнер Віктор Анісімов у цьому сезоні показав мікс, у якому була і дитяча, і доросла, і жіноча, і чоловіча колекції. В його дефіле було засилля чорного у поєднанні з невеликою кількістю білого, багато шкіри і шипів: шкіряні шорти, майки, спідниці і деталі, шипи в декорі.
 

Грузинський модельєр Бічола Тетрадзе показав лінію, стилізовану під шістдесяті: жіночні яскраві сукні, пишні спідниці – короткі, довгі, зі шлейфами, хутряні пальта, незвичні сонцезахисні окуляри, казкові капелюхи, об’ємні пальта, чорне, біле, та монохромне.

А наприкінці свого дефіле він вийшов на подіум із прапором України. І абсолютно усі глядачі у залі аплодували йому стоячи. Це єдиний випадок на шоу цього сезону, та й взагалі подібного на українських тижнях моди не траплялося вже давно.

 
Дуже своєрідну колекцію зробила Олена Буреніна. Вона представила одяг з чорних і білих тканин, багато асиметрії та шкіряних деталей, надзвичайні, символічні рішення для рукавів і яскраву бірюзу серед базових відтінків.
Молода дизайнерка Олена Рева надихнулася японським мистецтвом орігамі та сучасною архітектурою. Власне, все це знайшло відбиток і у формах, і у покрої. Свою громадянську позицію дизайнера висловила на стіні під подіумом – кольори українського прапору з написом “Єдина країна”.
Казкову з усіх точок зору і дуже красиву лінію у цьому сезоні зробив Андре Тан. Тема колекції – казки Пушкіна. Принт з рядків творів поета, сукні у стилі ретро, аксесуари, що за формою відтворюють книжки. Сукні, одночасно прості та притягливі. Довжина від ультра-міні до відвертого максі. Чорне, біле у поєднанні с аквамарином, беж і яскраво червоне.

 

Закривала покази останнього дня Лілія Літковська. За рахунок форм дизайнера вдало підкреслила жіночність та тендітність жіночого тіла. У її колекції – масивні пальта, асиметрія і бахрома в деталях, метал і надзвичайно широкі смужки. Колекція повністю витримана у стилістиці дизайнерки.
Статтю підготувала Пілявська Оксана, редактор сайту
Фотоматеріал: fashionweek.ua

 

Вам також має сподобатись...