Свої колекції pr?t-a-porter сезону осінь-зима 2011-12 представили 50 дизайнерських марок. 14 дизайнерів взяли участь у проектах New Names та Fresh Fashion.
Судячи по колекціях, представленим на подіумі музейного комплексу Мистецький арсенал, більшість українських дизайнерів зійшлися на думці, що головним трендом наступної осені та зими стануть сукні та спідниці до підлоги, кашемірові пальта міді та максі, піджаки oversize, широкі брюки і брюки-галіфе, блузи , сукні та спідниці з квітковим принтом, панчохи всіх кольорів веселки. Деякі дизайнери продовжили традицію попередніх сезонів і залишили у своїх колекціях боді і корсети.
Домінуючі кольори колекцій: синій, зелений, всі відтінки жовтого, сіро-коричневий, теракотовий, беж, чорний і білий. При цьому на подіумі майже відсутній денім і, якщо порівнювати з попередніми сезонами, було мало виробів з хутра. |
Anouki-Bichola
Анукі Арешидзе та дизайнер Бічола Тетрадзе назвали свою участь у Тижні української моди наступною сходинкою свого розвитку і стартом для виходу на Паризький або Міланський тижні. Якщо головна мета будь-якого новачка – не загубитися серед інших учасників, колекція Anouki Bicholla точно запам’яталася. Як мінімум – гіпертрофованими силуетами, як максимум – незвичними зачісками моделей, схожими на ручку гирі, хлопцями з гурту Kazaky на шпильках і фінальною шкіряною сукнею та яйцем зі стразами замість голови.
|