Підсумки 28-ого фестивалю Ukrainian Fashion Week

Свої колекції pr?t-a-porter сезону осінь-зима 2011-12 представили 50 дизайнерських марок. 14 дизайнерів взяли участь у проектах New Names та Fresh Fashion.
Судячи по колекціях, представленим на подіумі музейного комплексу Мистецький арсенал, більшість українських дизайнерів зійшлися на думці, що головним трендом наступної осені та зими стануть сукні та спідниці до підлоги, кашемірові пальта міді та максі, піджаки oversize, широкі брюки і брюки-галіфе, блузи , сукні та спідниці з квітковим принтом, панчохи всіх кольорів веселки. Деякі дизайнери продовжили традицію попередніх сезонів і залишили у своїх колекціях боді і корсети.
Домінуючі кольори колекцій: синій, зелений, всі відтінки жовтого, сіро-коричневий, теракотовий, беж, чорний і білий. При цьому на подіумі майже відсутній денім і, якщо порівнювати з попередніми сезонами, було мало виробів з хутра.

Anouki-Bichola

Анукі Арешидзе та дизайнер Бічола Тетрадзе назвали свою участь у Тижні української моди наступною сходинкою свого розвитку і стартом для виходу на Паризький або Міланський тижні. Якщо головна мета будь-якого новачка – не загубитися серед інших учасників, колекція Anouki Bicholla точно запам’яталася. Як мінімум – гіпертрофованими силуетами, як максимум – незвичними зачісками моделей, схожими на ручку гирі, хлопцями з гурту Kazaky на шпильках і фінальною шкіряною сукнею та яйцем зі стразами замість голови.

Яскраві поєднання кольорів – чорний-оранжевий-блакитний, верблюжий-голубий, ідея суміщення грубих светрів із шифоновими спідницями, шкіряні леґінси, високі вовняні брюки з прозорими майками: такі опорні пункти колекції.

 

IVANOVA

Олена Іванова в колекції сезону осінь-зима 2011/12 Zero Time демонструвала глобальний тренд vagabond (буквально – «волоцюга»), означивши ідеєю колекції апокаліптичні часи та завершення цивілізації. Необроблені краї та порізи, обірвані подоли і «натурально» забруднені тканини, «земляна» колірна палітра та грубі фактури, неохайність і нарочита недбалість – усі ознаки тренду були майстерно відображені у новій колекції дизайнерки.

Стилістка колекції була вибудувана на контрастах: жіночні сукні з зістареного шовку, яскраво-оранжеві коктейльні вбрання, шифонові блузи пастельних відтінків та спідниці з мереживами та воланами (речі «для краси») були доповнені об’ємним верхнім одягом «для тепла». Образи завершувались яскравими аксесуарами з підкресленою стилізацією hand-made: пасками з канатів, а також масивними ланцюгами, хомутами і шалями, сплетеними зі шкіри і трикотажу ручної в’язки.
Здається, відносно «нульових часів» дизайнерка налаштована оптимістично: дівчата навіть у такі часи залишаються модницями і плетуть собі намиста, а найголовніше – прагнуть продовжувати людський рід. Сам показ відкривав Олексій Вертинський, а потім давав інтерв’ю численним журналістам. Одразу здавалося, що він пішов з показу, забувши переодягнутися. Однак, це тільки здавалося: його власний total look було витримано у стилістиці vagabond. Глобальний тренд вже пішов у маси.

 

Elena BURENINA

Подією стала колекція Олени Буреніної «Nomad». Концептуальна, трендова, затишна, носибельна, бездоганно стилізована і, як завжди, з артівським акцентом. Навіяний ідеєю шляху до себе, подорожі крізь життя до своєї мрії і мети, образ подорожуючого/ої несе в собі а) багатошаровість як принцип б) вінтажність – кардиґани, светри, пальта, брюки штучно зістарені Буреніною, в) добре продуману розхристаність – необроблені краї, бомжуватість вигляду.

Колірна гама колекції – у барвах природи: зелений, теракотовий, бежевий, коричневий, сірий, графітовий, з тенденцією до затемнення коричневим. Монотонність монохромів розбивають сорочки в маленьку квіточку і такі ж дрібно-квітчасті підкладки курток, жакетів. Буреніна грамотно грається з об’ємами – намотані на шию гігантські гусениці шарфів, трохи «надуті» рукави-реглани і широкі в поясі брюки.
Прикметно, що вперше Олена Буреніна створила майже половину чоловічих lookів. Те, що було в моделей на голові, важко назвати і головним убором, і зачіскою: гніздо з квітчастих клаптиків а-ля папільотки, перев’язаних натуральними мотузками, що спускалися на плечі, як дреди, нагадувало і тюрбан, і в’єтнамський капелюх, і український очіпок, і високу шапку.

 

KAMENSKAYAKONONOVA

Різні блоки колекції дизайнерського тандему kamenskayakononova об’єднала ящірка. Земноводне з’являється то прозорими силуетами на чорній сукні, то масивними плямами на прозорій, то контрастною вишивкою на коричневому, то витисненою на об’ємному пальті. Текучі плавні лінії, заокруглені краї, чистота силуету і кольору в дусі Фіби Філо, пальта і піджаки oversize – в результаті все одно виходить жіночність по-каменськокононовськи. Намагання об’єднати дух природи і природності та урбанізм, архітектурні образи, хай-тек, показати жінку відкритою світові і водночас загадковою (сукні з гіпюром і шовко-вовною).

Аксесуари, на 100% натуральні, робила Катя Булах – підвіски із ебенового дерева з металом вона почепила на норкові «шнурки», каблучки виготовила з каміння. Своєю колекцією kamenskayakononova випустили дух чорного кольору, який у другий день UFW потім до кінця витав над подіумом, розбавлений сірим і коричневим.
   

 

BOROVIK

Вікторія та Ольга Боровик у своїй колекції показали безліч прийомів віртуозного володіння технікою ориґамі, обравши форму лацкана як основу конструкторських експериментів та використовуючи його як елемент декорації та створення силуету. Піджак, відповідно, став об’єктом стилістичних експериментів, починаючи від першого образу – жилета, одягненого «догори ногами», і завершуючи двобічними речами-трансформерами. Колірна палітра – нейтральна (чорний і сірий), розквітчана спалахами бордового, силует – з акцентом на плечі.

 

 

Liudmyla KOMARDINA

На створення нової колекції Людмилу Комардіну надихнуло море. Його хвилі вона прагнула передати у вовняних і трикотажних сукнях. За допомогою кругових та діагональних драпірувань, що нагадують про «водні завитки», вона створила приталений силует жіночних суконь з нерівним подолом, підсиливши ефект кольором – супрематистським жовтим, зеленим, синім та світло-оливковим. Здається, дизайнерка віддалася вдумливій роботі з фактурою аж настільки, що забула про розмаїття силуету та крою. Але, судячи з високого відсотка кропіткої ручної роботи, усе це з’явиться в її наступних колекціях.

 

v o z i a n o v
Федір Возіанов cтворює одяг під брендом v o z i a n o v з 2000 року.

У своїй колекції «Shape of Shadow» для сезону осінь-зима 2011-2012 Федір Возіанов використав образ тіні, як основу для колористичних, конструктивних та стильових рішень. Нездатність тіні до передачі кольору продиктувала використання безлічі відтінків сірого, а зв’язок з джерелом світла – сплески помаранчевого та коралового.

Федір Возіанов про ідею проекту: «У кожної країни існує свій набір тіней: політичних, географічних, естетичних, ментальних, які формують культурну та історичну спадщину країни та кожної людини… Незалежно від того, усвідомлюємо ми це чи ні, наше сприйняття та наші творчі реалізації багато в чому формуються під впливом об’єктів тіні. В інсталяції ми передали цю частину нашого світовідчуття, зафіксувавши її у настроях, кольорах, формах, матеріалах і силуетах…»
Завершувала показ супермодель з Франції Джі Дієнґ (Dji Dieng).

 

KARPISHINA

Натхненням колекції дизайнерка означила джаз, а на подіумі показала образи «дівчини, що живе в музиці», не знімає навушники та з усіх принтів віддає перевагу нотному стану. У стилістиці колекції дизайнерка прагнула відобразити поліритмію джазу, одначе зробила акцент на образі старанної учениці консерваторії. Сіро-біле плісе вище коліна або міді, білі колготки та дівчачі туфлі з круглим носком, оксамитові сукні А-силуету коричневого кольору, сорочки з круглими білими комірцями та вертикальні складочки на сукнях, що нагадують лінійки нотного стану, – усе це було дуже preppy як для джазу, але цілісно як для колекції.

 

Bosco Dniprо
Компанія Bosco Dniprо є офіційним партнером Національного спортивного комітету України з екіпіровки нашої національної збірної, представила нову спортивну колекцію на подіумі Ukrainian Fashion Week. Крім кольорів національного прапора – жовтого і блакитного, моделі спортивного одягу представлені і в білому. Фірмовий рослинний орнамент розробники виводять із герба України, з тризуба і колосків пшениці. Для життя і тренувань міжнародна група дизайнерів розробила спортивні костюми, футболки, брюки, куртки, шорти, наплічники, кросівки.
   

 

Фото: //photokseniya.com.ua/ru/portfolio/moda.htm

Вам також має сподобатись...