Підсумки Українського Тижня Моди сезону весна – літо 2013: огляд найцікавіших колекцій

Вітчизняні дизайнери показали нові колекції сезону весна – літо 2013.

Вже кілька сезонів поспіль, Ukrainian Fashion Week проходить у стінах музейного комплексу “Мистецький арсенал”.
900 показів, понад 300 тисяч метрів тканин, 17 тисяч кілометрів подіумом. І це лише поверхневі підрахунки 15-річної історії Ukraininan Fashion Week. Навіть головний майданчик кілька разів трансформувався. Нині це два подіуми по 32 метри.

То ж, що ж запропонували модникам вітчизняні дизайнери на наступний сезон весна-літо?

Poustovit

За традицією Український Тиждень Моди відкривала колекція Лілії Пустовіт з її етнічними орнаментами, урбаністичною мозаїкою, які стали вже невід’ємною частиною показів дизайнерки. Лілія являється символом української модної індустрії. Бренд Poustovit першим вийшов на міжнародний ринок, заявивши про те, що в Україні мода існує.

Нова колекція сезону весна-літо 2013 присвячена місту і його жителям. Дизайнер знову звертає нашу увагу на авторські принти і робить акцент на народних символах. В основі колекції присутні елементи національної вишивки: ромби, зірки і хрести. Завдяки сучасним технологіям їй вдалося надати старовинним малюнкам нового звучання.

   
   

Anisimov For (9,5)

Показ Анісімова особливо зробив приємність, приготувавши для всіх великий сюрприз. Нова колекція Tribute To Tim Burton, присвячена культовому мультиплікатору Тіму Бартону, була показана на дітях. На тлі нарізки з бартонівських мультфільмів під бадьорий поп-рок виходили мініатюрні копії дорослої колекції. Але це були зовсім не милі чудові дітки, а такі собі чертята, ті самі бартонівські герої з чорними кульками, мітлами і гарбузами.

«Діти зі знаком мінус» – як сказав сам Анісімов, упевнений в тому, що в кожному з нас живе ось така егоїстична, самозакохана дитина, яка не має нічого спільного з наївним рожевощоким пупсом з вітчизняної радянської мультиплікації.

   
   
Kamenskaya Kononova
Творчий дует дуже порадував у цьому сезоні відточеністю і виразністю силуетів. Дизайнери спробували в одній колекції поєднати всю “гладкість” класики з непритаманною їй недбалістю. Кольори залишилися незмінними – це чорний, червоний і білий. Тільки на цей раз вони майже не перетиналися один з одним, а йшли окремими монохромними блоками, чорні моделі змінювалися білими, а в кінці і ті й інші поступилися місцем червоним.

В колекції були присутні “летячі”, навіть прозорі тканини, глибокі розрізи, асиметричні вирізи, шлейфи, крила, що надавали одягу більше романтики і сексуальності.

   
   

Litkovskaya

Літковська пішла на експерименти і показала абсолютно нову для неї тему ніжності і жіночої сексуальності. Улюблена Літковської шкіра, звичайно, залишилася на своєму почесному місці, але тепер вона сусідить з шовком і прозорими тканинами. Найцінніше в новій колекції Літковської – це лаконічна сувора жіночність, без рюшів і сваровськи і недбала стримана сексуальність без декольте і міні-спідниць.

Натхненням для колекції став фільм “Громадянин Кейн” Орсона Уеллса, історія про таємничий бутон троянди, який і став символом колекції і присутній у вигляді вишивки і апликацій та в складних конструкціях моделей.

   
   

Podolyan

Дизайнер Володимир Подолян створив особливий настрій у залі, наповнивши приміщення білим димом, він перемістив всіх у безмежний Всесвіт . Моделі виходили на подіум, посипані “космічним Пилом”, злега струшували наряди, залишаючи за собою ефектний шлейф, розкриваючи ідею: все відбулося з пилу, і в який все повернеться.

Дизайнер відкриває показ денними комплектами одягу, що складаються з легких, невагомих, складно скроєних суконь і топів, в мерехтливому зеленому і холодному білому кольорах, які ідеально підкреслюють фігуру і дарують енергію світла і молодості.

   
   

Bevza

Колекція “21” була адресована юній та зухвалій молоді, сміливим та рішучим підліткам, які вже входять в доросле життя. Юний вік головного героя підкреслили гольфи на підтяжках, шкарпеточки, кепі і сумки, що нагадують шкільні портфелі наших мам, але акуратні підбори та гострі носочки туфель таки шепотіли нам, що це історія про дівчаток, хоч і пацанок.

В колекції дизайнерка надала своїм силуетам трішки обсягу, легкості і руху, але все одно, руху ретельно контрольованого.

   
   
Bobkova
Христина Бобкова показала дивно злагоджену колекцію – носибельну і в той же час не просту.
Традиційно складна конструкція нарядів Христини Бобкової на цей раз була посилена акцентами у вигляді головоломок-Тангла. А зачіски і макіяж відповідали геометрічності одягу та об’ємним ефектам.
Дизайнер пішла від своїх колишніх перенасичених асиметрією і дизайнерськими прийомами речей, і зробила цього разу серйозну чітку колекцію для стильної міської жінки. Присутність у колекції темних тонів, характерних більше для осені, ніж для весни і літа, Бобкова пояснює це бажанням накопичення сонячної енергії в перші теплі дні, для чого чорний, як накопичувач – ідеальний.
Особливе місце у Бобкової займає взуття, на цей раз особливо цікаве. Дизайнер витратила купу часу на його створення: вона сама розробляла колодку, підошву, купувала комплектуючі. Мало того, що взуття виглядає цікаво, воне ще й дуже зручне. Моделі у захваті виходили в ньому  на подіум.
   
   
DS’Dress
Показ Ольги Альонової здивував. Дизайнер представила свою колекцію для бренду DS’DRESS в рамках Ukrainian Fashion Week. Дівчина в стилі денді стала центральним образом колекції під назвою Candy. Одяг, створений дизайнером, призначений в першу чергу для динамічних дівчат, які знаходяться в ритмі великого міста, а в одязі цінують не лише красу, а й комфорт.
Архаїчні сукні DS’Dress раптом разом канули в минуле, залишивши хіба що невеликі відгомони. На зміну прийшла спортивна тема в світлих карамельних кольорах, завдяки чому колекція виглядала свіжо, актуально і навіть молодо.
Особливо здивувало і порадувало взуття – різнокольорові лаковані лоуфери і відмінні дерев’яні стукалки.
   
   

ZALEVSKIY

Олексій Залевський гідно завершив 31-у Ukrainian Fashion Week. Для показу були запрошені справжні балерини – артисти балету Національної Опери України, які виконували свої прекрасні па прямо на подіумі. Виглядало все на одному диханні. Красиво, легко, цікаво.

Дівчата, немов у насмішку над традиційною проблемою моделей на високих підборах, пурхали на пуантах від одної світлової плями до іншої. Показ супроводжувався імпровізацією на тему пісень “Агати Крісті”. Завершив вихід моделей керівник балетного цеху Національної Опери України Денис Матвієнко. Публіка заворожено аплодувала балету, багатьма вперше побаченому на відстані витягнутої руки.

стаття Ксенія Пілявська, редактор сайту

Фото: fashionweek.ua

Вам також має сподобатись...