Тренди моди: Екомода

Життя в стилі еко – популярна тенденція останніх років.

Розглянемо, як саме варто розуміти й застосовувати екологічну моду.

Екотренд – один із найдавніших. Нічого дивного: у наших пращурів у розпорядженні не було нічого, окрім натуральних матеріалів. У часи синтетики головними прибічниками еко-руху стали хіпі, які полюбляли вбрання з бавовни й льону, прикраси з дерева і шкіри.

А сьогодні ми спостерігаємо справжній екобум: косметика та засоби побутової хімії з винятково органічним складом; продукти, виготовлені за всіма еко-стандартами й, певна річ, стиль «від природи».

На початку 2000″х було випущено кілька колекцій, створених з натуральних тканин за допомогою екологічно чистих технологій. Ця ідея дуже сподобалася модницям – і тут же стала трендом.

Втілюючи екоідеї, як сировину розпочали використовувати бавовну, льон і бамбук, що вирощені без застосування шкідливих хімікатів. Тепер визначення «еко» також містить у собі використання натуральних барвників, вторсировини й модернізацію старих речей.

ПРИНТИ Натуральні тканини з квітковим принтом – актуальний вибір.

КОЛЬОРИ Тона, що впадають в око, і «об’ємний» крій, що дає змогу почувати себе зовсім вільно, – класика екотренда.

ШКІРА Ще один природний матеріал, водночас ефектний і практичний.

ВАЖЛИВІ ДЕТАЛІ Не варто думати, що екомода – це одягнутий на тіло мішок. Натуральні матеріали надто цінуються від кутюр.

 
Доказ – комфортні, стильні сукні й комбінезони в стилі «сафарі», легкі літні жакети вільного крою, зворушливі бавовняні сукні з квітко” вим рисунком, об’ємні лляні сумки, гостромодні сандалії й еспадрильї з оздобленням із рогожки, великі прикраси з дерева, натуральних каменів й навіть окуляри у дерев’яній оправі.

Влітку екотренду немає ціни: одяг, взуття, аксесуари з натуральних тканин комфортні в спекотну погоду, а природні кольори й флоральні принти найкра” ще віддзеркалюють безтурботний настрій сезону.

Ще однією характерною рисою екотренда є повернення до тканинних сумок для покупок як альтернативі платиковим пакетам.

Після акції, що мала багато галасу, популярність прийшла до таких сумок британського дизайнера Ані Хіндмарч, яка в 2007 р. випустила об’ємну тканинну сумку із слоганом – I’m Not а Plastic Bag («Я не пластиковий пакет»).

Фасони й кольори цього корисного аксесуара вражають різноманітністю, і сумки-шопери з’являються в руках безлічі покупців по усьому світу.

ЕКО FASHION Не пасуть задніх й гуру моди. Наприклад, Джорджіо Армані уже кілька сезонів поспіль випускає лінію речей з коноплі й кукурудзяних волокон. Донна Каран використовує в своїх колекціях органічну бавовну.

Джинсова легенда Levi’s створила серію Water Less з мінімальними витратами води на виробництво деніма.

З українських дизайнерів еконапрямок активно пропагує Лілія Пустовіт, яка розробляла уніформу для консультантів української мережі органічної косметики і випустила серію сумок з натурального льону.
 
Матеріали” журналу “Легка промисловість”, докладніша інформація за запитом:

Вам також має сподобатись...