Чим запам’ятався новий сезон Ukrainian Fashion Week осінь-зима 18/19

 

Уже втретє Ukrainian Fashion Week передує покази в Нью-Йорку, Лондоні, Мілані та Парижі, що дає українським дизайнерам фору і можливість показати колекцію баєрам і пресі раніше, ніж модний марафон набере дійсно божевільних темпів. Цього року подивитися на їхні нові осінньо-зимові колекції приїхали журналісти з Великобританії, Італії і Росії, а також баєри з гонконгського Lane Crawford і лондонського шоу-руму Nana Suzuki. Отже, про найголовніше, що відбувалося на UFW з 3 по 8 лютого.

POUSTOVIT

Дебюти

Підтримка нових імен і молодих дизайнерів – одна з ключових місій UFW. Так, новий сезон відкрив для багатьох з несподіваного боку сім’ю Валіда Арфуша – дебютні колекції в ці дні продемонстрували його дочка Емілі і дружина Ліда Петрова. Показ бренду Phenomen, створеного 14-річною дівчиною, відбувся в бутику Asthik, а його перша колекція – це футболки з зухвалими написами, шарфи, трикотаж і все, в чому зручно і легко.

Phenomen

Бренд Ліди Петрової називається Jardin Exotique і в його ДНК лежить захопленість дизайнера орієнталізмом, східною культурою і будуарний стилем. Проходив показ на сьомому поверсі київського ЦУМу, а на його подіумі розцвіли живі квіти.

Jardin Exotique

Також чималий ажіотаж викликав і показ дебютної колекції бренду SIX., створеного Юлією Богдан. Шовкові сукні-комбінації, топи і піджаки, прикрашені хустками, на подіумі були сусідами з маскулінними костюмами і лаконічним верхнім одягом.

SIX.

Локації

Театральні підмостки, бетонний лофт, льодова арена і київський Головпоштамт – гості модних показів в новому сезоні продовжили відкривати давно відомі місця з новою для себе сторони. Так, лавина фотографій і відеозаписів полилася в соціальні мережі під час показу Івана Фролова, який перетворив показ у перформанс, а заради шоу Жана Гріцфельдта довелося відправитися за межі Києва – в Бровари.

Показ Frolov відбувся на Сцені №6 “Центру Довженка”

Показ ARTEMKLIMCHUK на Головпоштамті

Ручна робота vs технології

Вишивка – один з улюблених декоративних прийомів українських дизайнерів, які пишаються кількістю ручної роботи в своїх колекціях. Так, рекордсменом цього сезону став Артем Климчук. Команда його майстрів витратила близько 250 годин на створення дорогоцінної вишивки на одному з образів колекції. Однак деякі дизайнери, навпаки, дивляться в бік нових технологій. Наприклад, бренд Queens активно працював в новому сезоні з технологією 3D-друку, а плаття для фінального виходу було прикрашено не класичними аплікаціями або тієї ж вишивкою, а світлодіодними стрічками.

250 годин на створення дорогоцінної вишивки від ARTEMKLIMCHUK

Сукня прикрашена світлодіодними стрічками. QUEENS

джерело: UFW, vogue.ua

Вам також має сподобатись...